Hoppa till innehåll

Nervis

19 april 2010

Det var den helgen, och hej veckan! Bra start med strålande solsken – me likey!

Idag ska vi till sjukhuset för att prata om snittet. Vet inte varför, men jag är sjukt nervös.. BM har förberett mig på att de kanske kommer att försöka övertala mig om att föda vaginalt. Något jag hela tiden inte trott varit möjligt, men också något som jag (av naturliga skäl) inte vill ge mig in på. Hon hoppas att när de läser min historik så kommer det inte att vara några problem. Själv poängterade hon att hon aldrig hade fött vaginalt om hon var jag. Så jag ska försöka ha det i bakhuvudet och inte låta mig övertalas. Så jädra dumt bara för vi ska inte vara där förrän klockan 18. I just want it over with.

Fick min New Moon box i fredags. Den är fin! Fick sällskap att beta av den igår kväll av finaste M – tack, tack, tack! Alltid roligare att se med sällskap!

Annars bjuder veckan på ett besök hos frisören (äntligen!) och ett hos fotografen. Äggsajting!

From → Trean, Vardag

6 kommentarer
  1. Jag håller tummarna för dig idag. Jag minns att jag var hypernervös och jättespänd inför samtalet, som tog en kvart eller så. Hoppas att allt går din väg! (och det är okej att gråta)

  2. Maria permalink

    Klart du ska ha snitt!!!!! Låt ingen säg nått annat!!!! Jag fick mitt snitt beviljat lätt så det beror nog på vem man pratar med……. KRAM till dig!!!!

  3. Stå på dig!!! Med ditt bagage är det klart att du ska få ett planerat snitt. Borde inte vara några problem. Kollegan har råkat ut för ett akutsnitt och ett katastrofsnitt och fick då beviljat ett planerat inför tredje. Verkade inte vara något problem. Klart du ska känna dig trygg!

    Är det magfotografering som du bokat in eller barn/familjefoto?

Lämna en kommentar